Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Кравченко Х$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Бараш Ю. С. Методичний підхід щодо визначення ефективності функціонування окремого приміського пасажирського поїзда [Електронний ресурс] / Ю. С. Бараш, М. П. Сначов, О. О. Матусевич, Х. В. Кравченко // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2014. - Вип. 7. - С. 88-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2014_7_14 Розроблено методику щодо визначення економічної ефективності функціонування окремого приміського пасажирського поїзда. Для вирішення задач такого класу запропоновано нову методику, яка розроблена на основі концепції маржинального доходу з використанням графічного методу. Ця методика дозволить визначити раціональні зони курсування приміських поїздів для суттєвого зменшення збитковості приміських перевезень. На основі проведеного аналізу можна констатувати, що в роботі розроблено методику визначення ефективності функціонування окремого приміського пасажирського поїзда, що дозволить зменшити збитковість приміського сполучення на теренах України. Удосконалено методичний підхід щодо визначення оптимальних зон курсування приміських поїздів за рахунок встановлення раціональної протяжності маршруту залежно від середньої дальності поїздки пасажирів та їх середньої кількості протягом звітного року, що дозволить суттєво знизити експлуатаційні витрати та підвищити ефективність перевезень. Впровадження вказаної методики для визначення оптимальних зон курсування приміських поїздів дозволить АТ "Українські залізниці" суттєво знизити збитковість приміських перевезень, а місцевим органам влади на рівні мерій та області зменшити платежі за послуги приміських компаній або РПЧ.Розроблено методику щодо підвищення економічної ефективності функціонування окремого швидкісного пасажирського поїзда за розрахунок визначення беззбиткових зон його курсування. Для вирішення задач такого класу запропоновано нову методику, розроблену на основі беззбитковості діяльності швидкісних перевезень з використанням графічного методу. Ця методика надасть змогу визначити раціональні зони курсування швидкісних поїздів для ліквідації їх збитковості. На основі проведеного аналізу встановлено принципи визначення раціональної зони курсування швидкісних поїздів на певному напрямку руху - тобто межу за якою діяльність поїздів стає неефективною. Розроблено методику визначення ефективності функціонування окремого швидкісного поїзда, що дозволить зменшити збитковість курсування поїздів "Інтерсіті<^>+" на теренах України. Вдосконалено методичний підхід щодо визначення оптимальних зон курсування швидкісних поїздів за рахунок встановлення беззбиткової зони курсування на певному маршруті залежно від доходів та питомих витрат Української залізничної швидкісної компанії (УЗШК) від перевезення пасажирів на вказаному напрямку руху, що надасть змогу суттєво знизити експлуатаційні витрати та підвищити ефективність діяльності швидкісної компанії. Впровадження вказаної методики для визначення оптимальних зон курсування швидкісних поїздів дозволить АТ "Українські залізниці" суттєво підвищити ефективність курсування швидкісних перевезень, а УЗШК поступово скоротити збитковість своєї діяльності.
| 2. |
Кравченко Х. В. Сутність економічної категорії ефективності та визначення її на транспорті [Електронний ресурс] / Х. В. Кравченко // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2014. - Вип. 8. - С. 48-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2014_8_8 Оцінка й аналіз ефективності діяльності є запорукою розвитку транспорту, адже являє собою можливість робити правильні речі правильно. Показники ефективності оцінюють шлях досягнення кінцевого результату. За ефективного ведення господарювання виникає потреба максимального задоволення зростаючих потреб за рахунок раціонального використання обмежених ресурсів. Розкрито поняття ефективності діяльності підприємства, визначено основні фактори впливу на неї. Сформовано систему показників оцінки ефективності перевезення пасажирів залізничним транспортом. Здійснено аналіз вчень таких науковців як, В. Паретто, А. Сміт, А. Лернер, О. Ланге, К. Ерроу та інших. Економічну ефективність представлено через дію закону економії часу. Запропоновано класифікаційні ознаки чинників зростання ефективності виробництва та наведено схему формування показників оцінки ефективності транспортних послуг. Визначення ефективності надання транспортних послуг є головним у процесі прийняття управлінських рішень, характеризує рівень розвитку транспортної системи, та є основою у формуванні соціально-економічних зв'язків між різними суб'єктами господарювання.
| 3. |
Бараш Ю. С. Методичний підхід щодо розподілу усіх витрат та визначення інфраструктурної складової на курсування окремого пасажирського поїзда [Електронний ресурс] / Ю. С. Бараш, Х. В. Кравченко // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2016. - Вип. 54. - С. 214-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2016_54_6
| 4. |
Бараш Ю. С. Методичний підхід щодо визначення раціональної зони курсування окремого приміського пасажирського поїзду [Електронний ресурс] / Ю. С. Бараш, А. А. Матусевич, Х. В. Кравченко // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2015. - № 2. - С. 161-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2015_2_21 Розроблено методику щодо визначення економічної ефективності функціонування окремого приміського пасажирського поїзда. Для вирішення задач такого класу запропоновано нову методику, яка розроблена на основі концепції маржинального доходу з використанням графічного методу. Ця методика дозволить визначити раціональні зони курсування приміських поїздів для суттєвого зменшення збитковості приміських перевезень. На основі проведеного аналізу можна констатувати, що в роботі розроблено методику визначення ефективності функціонування окремого приміського пасажирського поїзда, що дозволить зменшити збитковість приміського сполучення на теренах України. Удосконалено методичний підхід щодо визначення оптимальних зон курсування приміських поїздів за рахунок встановлення раціональної протяжності маршруту залежно від середньої дальності поїздки пасажирів та їх середньої кількості протягом звітного року, що дозволить суттєво знизити експлуатаційні витрати та підвищити ефективність перевезень. Впровадження вказаної методики для визначення оптимальних зон курсування приміських поїздів дозволить АТ "Українські залізниці" суттєво знизити збитковість приміських перевезень, а місцевим органам влади на рівні мерій та області зменшити платежі за послуги приміських компаній або РПЧ.Розроблено методику щодо підвищення економічної ефективності функціонування окремого швидкісного пасажирського поїзда за розрахунок визначення беззбиткових зон його курсування. Для вирішення задач такого класу запропоновано нову методику, розроблену на основі беззбитковості діяльності швидкісних перевезень з використанням графічного методу. Ця методика надасть змогу визначити раціональні зони курсування швидкісних поїздів для ліквідації їх збитковості. На основі проведеного аналізу встановлено принципи визначення раціональної зони курсування швидкісних поїздів на певному напрямку руху - тобто межу за якою діяльність поїздів стає неефективною. Розроблено методику визначення ефективності функціонування окремого швидкісного поїзда, що дозволить зменшити збитковість курсування поїздів "Інтерсіті<^>+" на теренах України. Вдосконалено методичний підхід щодо визначення оптимальних зон курсування швидкісних поїздів за рахунок встановлення беззбиткової зони курсування на певному маршруті залежно від доходів та питомих витрат Української залізничної швидкісної компанії (УЗШК) від перевезення пасажирів на вказаному напрямку руху, що надасть змогу суттєво знизити експлуатаційні витрати та підвищити ефективність діяльності швидкісної компанії. Впровадження вказаної методики для визначення оптимальних зон курсування швидкісних поїздів дозволить АТ "Українські залізниці" суттєво підвищити ефективність курсування швидкісних перевезень, а УЗШК поступово скоротити збитковість своєї діяльності.
| 5. |
Сакун Л. М. Сучасний стан інноваційного розвитку сільського господарства: проблеми впровадження інновацій та шляхи їх вирішення [Електронний ресурс] / Л. М. Сакун, Х. В. Кравченко // Молодий вчений. - 2018. - № 11(2). - С. 1190-1192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_11(2)__161
| 6. |
Глухова В. І. Вплив державної фінансової політики на діяльність сільськогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / В. І. Глухова, Х. В. Кравченко // Інфраструктура ринку. - 2020. - Вип. 39. - С. 155-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2020_39_27
| 7. |
Загірняк Д. М. Діяльність комунальних підприємств і їх фінансове забезпечення в умовах децентралізації [Електронний ресурс] / Д. М. Загірняк, В. І. Глухова, Х. В. Кравченко. // Ефективна економіка. - 2021. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2021_1_14
| 8. |
Бабіченко В. Бюджетне фінансування сфери охорони навколишнього природного середовища в Україні [Електронний ресурс] / В. Бабіченко, В. Глухова, Х. Кравченко // Облік і фінанси. - 2021. - № 3. - С. 39-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Oif_apk_2021_3_7
| 9. |
Глухова В. І. Фінансовий стан комунальних підприємств і напрями його покращення [Електронний ресурс] / В. І. Глухова, Х. В. Кравченко // Modern economics. - 2021. - № 26. - С. 30-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2021_26_7
| 10. |
Дідур С. В. Аналіз та оцінка валютних ризиків банку [Електронний ресурс] / С. В. Дідур, В. І. Глухова, А. В. Козирева, Х. В. Кравченко // Modern economics. - 2022. - № 35. - С. 56-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2022_35_11
| 11. |
Загірняк Д. М. Аналіз джерел формування бюджетних інвестицій територіальних громад [Електронний ресурс] / Д. М. Загірняк, С. В. Дідур, В. І. Глухова, Х. В. Кравченко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2022. - № 1. - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2022_1_8
| 12. |
Глухова В. І. Моделювання в системі управління валютними ризиками банку [Електронний ресурс] / В. І. Глухова, Л. М. Крот, О. В. Онищенко, А. В. Козирева, Х. В. Кравченко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2023. - № 3. - С. 19-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2023_3_5
|
|
|